Fredag än en gång

Som vanligt är det skönt att det är fredag. På praktiken är det full rulle nästan hela tiden. Jag trivs jättebra där och det ska bli kul när man börjar jobba på "riktigt" sen. Till nästa vecka har jag fått små saker som jag ska ha ansvar för varje dag, t ex att gå ut själv med barnen, ha storsamling och så. Till storsamlingen har jag funderingen över att göra en trollpinne och låta barnen förvandla den till något man kan göra med den, t ex en borste. Så det ska jag pyssla med i helgen sen.

Ikväll blir det fredagsmys. Ska titta på ett av mina favoritprogram Doobidoo (pensionärsvarning;). Sen blir det nog nån film. Imorgon ska jag till Grand Samarkand med Cissy och gå i affärer. Får inte köpa för mycket men kul att göra nåt och fördriva tiden till mitt R kommer. På kvällen ska vi hem till Zandra och Jörgen på för tidig födelsedags- och utflyttningsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0