Höstlördag

Lördag idag och det var riktigt skönt att sova ut. Har löst melodikrysset samtidigt som jag började skriva på ledarskapsuppgiften. Melodikrysset var rätt lätt idag, vara bara två ord som jag inte kunde. Då är det bra att internet finns så man kan googla fram svaren, hehe. Sen har jag även städat upp lite här. Pojkvännen kommer hit i eftermiddag så då är det bra om det ser någorlunda ut här.

Igår var det ju sista dagen på VFU:n så det blev ett litet sorgligt avsked. Men jag kommer som sagt hälsa på. Jag hade med mig en liten kaka som vi åt under planeringen. Sen hade en av pedagogerna åkt iväg och köpt en prinsesslängd och sen fanns det frallor som vi också åt. Så det blev en hel del fikande, haha. På kvällen var jag hemma hos Zandra och Jörgen och åt tacos och tittade på Doobidoo. Haha, börjar visst bli gammal när jag både löser melodikrysset och hellre tittar på Doobidoo än Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0