Näst sista dagen

Imorgon är det sista dagen på VFU:n. Allra sista dagen då jag någonsin har VFU. Sen är allt på riktigt. Känns lite konstigt men det ska bli så kul och spännande att få jobba på riktigt sen. Eftersom det var näst sista dagen idag och de flesta barnen var där så hade jag filmmys och popcorn. Det uppskattades av alla!

Barnen är så roliga. Till exempel igår så hade vi delat frukt som barnen fick gå och ta. Jag tog ett halvt äpple men jag kände mig väldigt hungrig så jag tänkte att jag tar ett halvt päron. Men det var en kille som såg det "du tog två frukter". Sen var han givetvis tvungen att skvallra för min handledare. Haha! Sen har de ett draktema. I tisdags när vi hade utedag så hittade vi ett "riktigt" drakägg som vi tog hem till förskolan. Nu ligger det nerbäddat och barnen väntar och på vad som ska hända. Synd att jag missar fortsättningen. Men jag kommer definitivt hälsa på.

Igår var jag, Johan och Sara hos Cissy och Kent på Bonde söker fru- fika. Riktigt riktigt mysigt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0