Fredag fredag fredag

Så skönt att det är fredag, att jag slutade tidigt och att solen skiner! Är ju inte riktigt van att jobba heldagar, men det är kul. Igår var det studiedag och då fick jag vara med när de diskuterade likabehandlingsplanen och på eftermiddan var det föreläsningar, intressant. Är verkligen en rolig barngrupp och min handledare är jättebra.

Helgen blir lugn. Om en stund ska jag hälsa på Zandra som är på sjukan och ikväll blir det soffhäng. Imorgon blir det städning och sen kommer brorsan och hans sambo på eftermiddan och på kvällen ska vi ut och äta. På söndag har jag bara tvätt och träning inplanerat.

Hoppas alla andra också får en härlig helg.

Kommentarer
Postat av: agnes

Vad tråkigt att hälsa på sin kompis på sjukan. Hoppas att det blir bra med henne.

Visst är det underbart väder när solen skiner........



Trevlig helg till dig också.

2011-09-30 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0