Måndag

Har lunchrast just nu. Hade en föreläsning på förmiddan och i eftermiddag har vi en till. Sen ska jag jobba. Som vanligt fullt upp på måndagar. Ska försöka plugga lite ikväll om jag inte är för trött som jag brukar va på måndagskvällarna.

I lördags kom pojkvännen och vi mötte upp Cissy i stan för att äta lunch och gå runt och kolla lite. På kvällen kom gänget hit för att äta och snacka. Hade tänkt ta det lugnt men blev lite mer påverkad än jag tänkt. Men kul hade vi. Sen drog vi vidare till Johan och Sara som hade inflyttningsfest. Där fick vi massa gott; egengjord suchi, chips, godis, cupcakes,puuh. Hade iaf en riktigt trevlig kväll.

Igår åkte vi ut till Grand samarkand för att äta buffé, titta på modevisning och kolla runt lite. Köpte bara ett par leggings. Tycker inte det finns så mycket roliga kläder just nu. När vi åkte hem kom världens skyfall och åskoväder, lite otäckt va det faktiskt. Annars var det en riktigt mysig dag.

Lite bilder från i lördags:

Kände verkligen att denna bild skulle bli "jättefin". Hade ont i nacken och hade en vetekudde.

 

Lite dans:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söta du och pojkvännen är..

2011-09-12 @ 13:19:54
Postat av: Cissy

Haha kul bild den där sista :P

2011-09-12 @ 18:25:51
URL: http://receptakuten.blogg.se/
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? kram

2011-09-13 @ 10:52:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0