Tentatrött

Har suttit ett par timmar och pluggat idag till tentan. Ena stunden känns det som jag kan rätt mycket, men en annan stund fattar jag inget. Är massa olika begrepp om demokrati som funktionalistisk/normativ demokrati, public/private good osv. Men jag tror/hoppas jag har lite koll iaf, bara jag inte får hjärnsläpp på fredag!

Har även betällt en del kort för framkallning. Började göra ett fotoalbum förra hösten med bilder från alla mina vänner. Nu har jag även en del gamla bilder som jag tagit från Cissy. Mina vänner har även skrivit gamla minnen från när vi träffades och vad de tycker om mig. Blir så glad av att titta i den.

Kul att några nya har hittat till min blogg förresten. Även om ni inte är så många så är det väldigt kul ändå. Hoppas ni kommer trivas :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0