Födelsedag

Idag är det min födelsedag, tjohoo! Men det känns som en helt vanlig dag då jag jobbat hela dagen. Men har fått många grattis från kollegorna. Firade min födelsedag i helgen på landet. Först firade vi farmor i lördags på altanen och då blev vi sammanlagt 16 personer. Åt mumsig smörgåstårta och glasstårta. I söndags tog vi med fika hem till farmor och satt ute och fikade. Då var det bara den närmsta familjen. Märks att man blir äldre då man inte får så många presenter längre, men fick en fin tavla med bilder på Alwa, duschgrejer, presentkort, fotoalbum och lite pengar.

I lördags

Yngst och äldst, 4 månader - 94 år

Jag fick en tvål som luktar väldigt gott

Fika hos farmor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0