Födelsedagspartaj

Igår var det dags för min årliga födelsedagsfest. I år bestämde jag att vi skulle äta ute så det blev på 4 Krogar. Åt gott lamm med klyftpotatis. Sen åkte vi hem till mig där jag bjöd på cheesecake som blev mycket god om jag får säga det själv. Sen var det dags för lite olika musiktävlingar. Hade gjort rätt kluriga tävlingar och det var kul att se deras frustration när de inte kom på låtarna, hehe. Sen blev det lugnt resten av kvällen. Fick också fina presenter; tre ljuslyktor på fot och "lukta-gott-grejer". Lite komiskt att jag fick jordgubbsdoft igen. Men det gör inget, det går ju att spara.
 
I eftermiddag kommer min familj med en begagnad soffa. Den är lite större än den jag har så hoppas den får plats. Annars blir det lugnt här idag och det är skönt. Har städat undan lite här från igår, skönt att få undan det.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Åh hade du fått jordgubb innan med? Jag stod hur länge som helst och valde, o ville få ihop ett bra paket med olika grejer i och då var det bara i jordgubbsdoft det fanns sån scrub med och där man kunde få "lite mer". Funderade på choklad, men den bruna duschcremen... nja kändes inte rätt *haha* Hoppas du gillar jordgubb iaf! :) Kraam

2012-08-27 @ 08:50:42
URL: http://receptakuten.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja, men det gör absolut ingenting. Det var inte samma märke och inte riktigt samma saker. Det är ju inget som blir direkt för gammalt heller :)

2012-08-28 @ 18:05:32
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0