Jag kommer hem igen till jul

I morgon åker jag hem till landet för att fira jul. Som jag skrivit innan ska det bli väldigt skönt att koppla av lite. Denna veckan har varit rätt seg emellanåt, men rätt mysig med inte så många barn. Tyvärr har några stannat hemma pga magsjuka. Men känns som jag borde fått den innan så tror inte jag åker på den nu, peppar peppar!! I morgon ska jag hem till bror och hans lilla familj och slå in julklappar. Har börjat göra det till en liten tradition att träffas ett par dagar innan jul och göra det och äta julgodis och dricka julmust.
Får se om mamma hunnit få upp alla tomtar och grejer annars får jag väl hjälpa henne med det. Julgranen ska jag klä på söndag i alla fall, då den alltid tas in dagen innan julafton. Dagarna efter jul ska jag inte göra alltför många knop. Har bestämt mig för att fira även nyår hemma på landet. Ska bli mysigt, får passa på att mysa så mycket som möjligt med brorsdottern.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0