Förkylt

Sen förra onsdagen är jag förkyld. Det började med ont i halsen, sen vidare till täppt och rinn-näsa. Nu är jag fortfarande rätt täppt och har fått världens lock för ena örat. Jag vill bara bli frisk nu!! Har massa som jag vill fixa i hemmet. Men får se hur mycket jag orkar. Skulle gå ner med flyttkartonger till källarn och jag blev helt svettig. Så resten får va. Måste ta och handla lite sen iaf och köpa nässpray.

Sen har jag en pipig hund. Igårkväll började han och jag hade egentligen gått och lagt mig men tänkte att han behövde gå ut, men han kissade bara. Sen har han hållt på och pipa nästan hela natten. Tror det är löptikar ute och det är inte kul. Just nu är han lugn iaf och hoppas han håller sig lugn resten av dagen.

Det va inte mycket positivt här inte, men så är läget just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0