Inflyttad

För en vecka sen höll jag på för fullt med flytten. Nu har jag det mesta i ordning och jag tycker det blir jättebra. Det är en rätt liten lägenhet men större än förra och den är mysig. Känns så skönt att ha ett riktigt kök och ett större badrum. Hasse har funnit sig bra också och ligger just nu och sover i soffan. Han var väldigt orolig under själva flytten och det är ju inte konstigt, tyckte synd om honom.

I lördags var jag, Cissy, Kent, Sara och Rebecka på Melodifestivalen i Växjö. Innan fick vi god mat och efterrätt hos C&K. När vi kom till arenan blev vi först lite besvikna på platserna då vi satt snett från scenen. Men vi satt ändå på tredje raden så det var bra. Det var superkul att uppleva det från "baksidan". Det märktes att det mest är till för tv-tittarna. Jag tyckte Loreen var bäst så blev glad att hon gick vidare till finalen.

Usch, börjar få ont i halsen. Hoppas jag slipper bli sjuk. Annars vore det inte så konstigt när många barn är hostiga och snoriga. Det blir skönt med sovmorgon i morgon i alla fall. Det går bra på jobbet. Barnen är för det mesta snälla. Men jag är väldigt trött när jag kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Sara

Då får vi komma och kolla in den nya lyan snart :)

2012-02-09 @ 14:33:09
Postat av: Camilla

Det får ni göra :)

2012-02-09 @ 18:36:04
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0