Familjebesök

Har haft hela min familj på besök. Funderade först på att åka hem denna helgen, men sen ska jag hemåt på tisdag för studentfirande så tänkte att jag lika gärna kan bjuda hem dem här. Det är inte så ofta jag bjuder hem folk men det är roligare i denna då jag bor lite större nu än i förra lägenheten. Bjöd på mycket god kycklingpaj med ruccola och sallad och vitlöksbröd. Till efterrätt bjöd jag på citronpaj. Tyvärr blev pajskalet lite hårt men gott var det ändå.

Alwa har vuxit till sig lite sen sist jag träffade henne och hon är söt som socker. Hon fick en liten klänning av mig. Det är svårt att låta bli att köpa alla söta kläder som finns i affärerna. Fick 2 lotter av K & E och jag vann på båda, hela 60 kronor!

Söta Alwa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0