Ledig dag

Idag är det Kristi himmelsfärd, röd och ledig dag. Har haft storstädning av hela lägenheten. Det är så skönt när det är färdigt. Kan njuta av lite roligare saker i helgen som kommer. I morgon är det jobb, var ledig förra klämdagen så var väl min tur att jobba. Men det känns helt okej, har max 7 barn på två avdelningar och vi är 3 som jobbar. Ska passa på att göra om lite på avdelningen. Jag fick fria händer av mina kollegor och förändring är aldrig fel.

I helgen tänkte jag baka lite, var ett tag sen och så ska jag shoppa lite växter till balkongen, smultron, jordgubbar och lite annat smått och gott. Sen kanske jag tar en shoppingtur och tittar på kläder, får se. Skönt med en helg där man kan ta dagen som den kommer i alla fall.

Förresten jag har inte bloggat och berättat att jag fått förlängt på jobbet. Det blir en resurstjänst som jag har nu, med ca 80% i grunden. Känns bra och ska bli kul att följa barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0