Helgen

Igår åkte jag hem till Zandra och Jörgen för att hjälpa dem lite med renoveringen av barnrummet. Målade taklisterna två gånger, innan dess slipade jag dem och Zandra och jag var och hämtade målarbockar. Sen blev det en lugn kväll med god mat och godis. Spelade sen yatzy för att hålla oss vakna. Somnade som en stock sen, men jag är ändå svintrött nu. Åkte hem till Växjö på förmiddan, skönt att komma hem tidigt. Har rensat en del gamla kläder från garderoben och beställt lite nya. Ska strax börja med kvällsmaten och sen får jag se om jag kör ett pass från min functional training- dvd. Mitt gymkort har gått ut nu så nu får det bli hemmaträning och promenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0