Ja visst gör det ont när knoppar brister

..varför skulle annars våren tveka?
 
Våren kommer verkligen senare i år känns det som, men den är på god väg. Det är varmt och soligt och härligt. Nu kommer den där perioden då man inte vet vad man ska ha på sig. Idag, på jobbet hade jag regnbyxor och regnjacka men det kändes nästan för varmt. Men det känns som det är för lite att bara ha fleece på sig. Men men, det är bara att stå ut, snart slipper man ha ytterkläder på sig. Känns som jag har fått lite färg på kinderna och det är ju inte fel.
 
Annars går dagarna rätt snabbt som vanligt. Har inte så mycket motivation på jobbet, men det är ju skönt att man kan vara ute mer nu. Två barn sa till mig att jag hade en fin tröja idag. Och det håller jag med dem om. Jag har köpt en vit t- shirt med bokstaven C med massa löv och blommor. Det är mycket grönt i den och min kollega sa att mina ögon framhävdes mer nu eftersom dem är gröna. Så ska kanske våga ha mer grönt nu.
 
Blaha blaha, inget roligt att säga idag.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Hehe jag kanske ska skaffa en sån tröja jag med? Spännande om barnen ser kopplingen mellan ens namn och bokstaven med :)

2013-04-17 @ 17:46:38
Postat av: Millan

Det var inte så många som fattade den kopplingen när jag frågade om de såg vilken bokstav det var ;) Men dina är ju liite äldre. Jag har skickat efter den från H&M om du nu är sugen på att köpa

2013-04-17 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0