Min födelsedagsfest

Måste ju berätta om min 25- årsfest som jag hade i lördags. Hade tur med vädret så kunde vara ute till en början. Började med att bjuda på lite tilltugg och dricka. Sen var det dags för lekar: quiz med personliga frågor om mig, godis-spottartävling, slicka fast Ahlgrens bilar i ansiktet, lappleken och rebus med låttitlar. Sen flyttade vi inåt för att äta. Bjöd på buffé som jag själv hade gjort och senare tårta som var, om jag får säga det själv, supersmarrig. Kvällen bjöd på mycket skratt och lite dans och jag blev rätt rund om fötterna, hehe. Cissy, Kent och jag gick ut på 1902 som är ett uteställe som bara haft öppet i sommar. Var väl inte så bra musik direkt, men jag dansade ändå. Natten avslutades med ett äckel och sen åkte vi hem. Hade en riktigt rolig fest som jag kommer minnas länge. Dagen efter var jag extremt seg så låg i soffan nästan hela dagen.
 
          
 
Tant Camilla. Roliga kompisar man har ;)
 
Denna veckan har det varit sommarvärme, men jag är tyvärr förkyld så har inte tyckt det varit så kul att det varit så varmt. Fast det är ju såklart skönt när det är fint väder. Idag var jag rätt klumpig på jobbet. Vi var på en lekplats som ligger precis utanför vår gård. Jag skulle säga till ett barn att han inte fick gå längre, men jag visste inte att jag hade typ en stubbe precis jämte mig. Så när jag tittade på honom och skulle gå samtidigt så slog jag i foten i stubben och skrapade rätt mycket på benet. Det sved rätt rejält kan jag säga och det ser ut som det kommer bli ett rätt stort blåmärke. Men när jag var liten brukade man tycka de som hade störst sår var coolast så får försöka tänka så, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0