Snöig helg

Förra helgen var det sol och vårkänslor kom fram hos mig. Denna veckan har det snöat varje dag, även denna lördag. Visst blir det vitt och fint, men jag tycker det räcker nu.
 
Igår var jag och klippte mig. Gick till en ny frisör och var lite nervös innan. Man vet ju aldrig hur de är, jag är inte så bra på att förklara hur jag vill bli klippt och vet inte vilken frisyr jag passar i. Men hon var verkligen en superbra frisör och gav massa tips. Det var så skönt att unna sig ett frisörbesök en fredag och få hårbottensmassage. Hon la ner tid på att jag skulle bli nöjd och för en gångs skull kände jag mig bekväm. Brukar alltid vilja att det ska gå snabbt över, men inte igår. Äntligen har jag hittat en frisör jag kommer fortsätta gå till!
 
 
Ikväll blir det lite firande för Kent och Johan som fyllde år i onsdags, firade de lite grann då också. Tyvärr blir inte hela gänget samlat som planerat då vissa inte är helt friska. Men det blir säkert trevligt ändå och det kommer ju fler helger som vi kan träffas. Ikväll ska jag dricka vin, det har jag inte gjort på länge!

Kommentarer
Postat av: BelleBoo

Vad skönt att hitta en bra frisör. Själv har jag en kompis som är grym på att klippa, DET är lyxigt :). Har inte känt några vårkänslor alls än här =/. Känns långt kvar, suck.

2013-02-12 @ 00:24:21
URL: http://belleboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0