Haft en härlig helg

Började helgen med att åka till Zandra och Jörgen och äntligen få se deras hus. Kom fram vid sju-tiden och fick tacos som alltid är gott. Sen spelade vi Så det kan låta. Det var riktigt roligt, skrattade så jag grät. Roligast var när It´s raining men lät som In the rivers of babylon, hehe. Sen tittade vi på Farmen och spelade Cluedo till småtimmarna. Igår spelade vi lite spel igen och körde även lite rally, kul. Det var riktigt trevligt att träffas och ha kul. Och så spännande att se Zandras mage växa. Det blir mysigt att ha en liten knodd i gänget.
 
Jag hann inte vara hemma i Växjö särskilt länge innan jag skulle vara barnvakt åt Alwa. De fick i julklapp av mig att gå ut och äta och de passade även på att gå på bio. Vi hade en mysig kväll och hon var på bra humör hela tiden. Det var bara mot slutet som hon blev lite kinkig och fick mamma- och pappalängtan.
 
Vink, vink till Hasse som är både skeptisk och nyfiken
 
Hon hade en väldigt söt pingvin-väst på sig
 
Idag var jag och Cissy och Kentan och tränade. Tröttade ut mig rejält på crossen idag. Gillar egentligen inte att träna på förmiddan när kroppen inte riktigt vaknat, fast det är extremt skönt att ha det gjort sen. Annars idag har jag bara läst, har nog ägnat tre timmar sammanlagt åt att läsa. Boken heter 50 nyanser av honom. Många på jobbet som läser dem böckerna så var bara tvungen att läsa och se vad de pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0