Helg

Så var det helg än en gång. Slutade tidigt denna fredag. Efter jobbet åkte jag och handlade lite. När jag kom hem gick jag en runda. Det var rätt skönt, men kallt. Sen har jag dammsugit och efter det tittade jag på Fucking Åmål på youtube. Har inte sett den sen jag gick mellanstadiet. Lite kul med 90- tals nostalgi.
 
Denna veckan har jag börjat träna. Hittills har det blivit 2 pass och det känns bra. Har haft med mig träningskläderna till jobbet och sen åkt dit direkt och det tror jag är det bästa. Åker jag hem först är det svårt att orka iväg igen. Så nu ska jag verkligen försöka träna och gå ner i vikt.
 
Jag och den sötaste på julafton

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har med kollat på fucking Åmål idag på youtube ;)

2013-01-11 @ 20:14:15
URL: http://saraedgren.wordpress.com
Postat av: Cissy

O jag blev lite sugen på att göra det nu...! Haha!

2013-01-13 @ 13:50:04
URL: http://receptakuten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0