Glitter & Glamour

Hade såå himla roligt igår på klackafesten. Alla var så fina och uppklädda. Cyklade dit igår och som tur var kom jag ifatt några kollegor som jag tog sällskap med. När vi kom fram var röda mattan utrullad och vi fick gott vin. Kvällen bjöds på många skratt och trevliga samtal och en del prutt-prat, haha. Vi fick supergod mingelmat: kanapéer, snittar, ost och kex mm.
 
När jag cyklade hem gick det lite vingligt och med mitt dåliga lokalsinne cyklade jag nog inte den snabbaste vägen. Jag körde rätt sick- sackigt, höger, vänster, höger..Men hem kom jag och det var rätt skönt att lägga sig ner, fast sängen inte låg still, hehe. Konstigt nog när jag druckit så kan jag ändå inte sova länge. Vaknade kvart över sju och gick upp på toa och sen drack vatten. Kunde inte somna om helt sen för Hasse tyckte det var morgon, men han fick vänta till nio i alla fall. Idag blir det en lugn dag. Har inga planer alls mer än att slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0