Jag går och fiskar

I eftermiddag ska vi ut på sjön: jag, Cissy, Kent, Sara och Johan som äger båten. Jag har inte fiskat sen jag var liten så får se om jag fiskar eller bara tittar på ;) Kommer bli en fin dag med sol och mys och grillning. Hoppas vi får någon fisk så man i alla fall får ett smakprov. Ska ha med korv som nödfall ;)
 
Håller just nu på och löser Melodikrysset och har lite paus i städningen. Igår hade vi studiedag hela dagen så man var rätt trött efter det. Men jag gav mig ut på en promenad trots det. Det kom en regnskur när jag körde hem så tvekade lite, men när jag började gå så bestämde jag mig för att gå min halvtimmes runda. Fick bara några få droppar på mig. Fick förresten en sommarpresent på jobbet. På morgonen fick vi ta en varsin lott och sen på eftermiddagen var det lottdragning och man fick välja vilken present man ville ha. Jag fick välja i slutet så fanns inte så många roliga saker kvar, men jag valde en pocketbok som verkar rätt spännande.
 
I onsdags kom äntligen Zandras och Jörgens lilla mirakel, en liten flicka. Glad för deras skull och ska bli spännande att få träffa henne framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0