Min midsommar

Hade en riktigt rolig midsommar hemma hos Cissy och Kent. Blev ett rätt stort gäng och det var faktiskt fint väder hela eftermiddagen och kvällen. Dagen erbjöd massa god mat, roliga tävlingar, många snapsar och både valp- och bebismys. Hasse hade jag lämnat hos mina föräldrar och det var skönast både för honom och mig. Igår på dagen var vi alla rätt trötta så åt pizza. Sen gick jag, Cissy och Madde en liten promenad. Det kom ett sommarregn som vi blev rätt blöta av, men det var skönt att komma ut lite. Sen åt vi rester av den goda tårtan innan vi åkte hem. När jag kom hem la jag mig i soffan och låg där nästan hela kvällen. Idag har mamma och pappa varit här och lämnat Hasse. Har gått på Samarkand och även ätit där. Resten av dagen händer inte alltför mycket, ska lägga mig i soffan och läsa lite tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0