Skepp ohoj

Hade en riktigt trevlig eftermiddag och kväll igår ute på Helgasjön. Fick en gädda rätt så snabbt som var stor, ca 4 kg, men den släpptes fri igen. Sen fick vi ingen mer fisk. Åkte runt lite för att leta efter nånstans att grilla. Vid första grillplatsen satt det ett gäng med polacker (tror vi). De började ropa att vi skulle komma "no problems", men nej tack. Sen när vi åkte vidare kom vi till en helt perfekt plats där det var jätteskönt och en jättefin sandstrand. Satte igång en eld och grillade korv. Fattar inte varför jag köpt sån äcklig korv som jag hade från frysen, den smakade ingenting. När jag tittade på förpackningen var den bl.a. laktosfri och glutenfri. Nästa gång ska jag köpa godare korv. Det var rätt kallt sen och dum som jag är hade jag bara kortbyxor på mig, men hade i alla fall med mig en långärmad tröja. Som sagt var det en härlig stund med en hel del sång och skratt, sånt man mår bra i hjärtat av. Hoppas på fler sånt i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0