Härligt lördag

Igår hade jag en härlig lördag. Förmiddagen var lugn och på eftermiddagen träffade jag Kennerth, Emma och Alwa och en kompis till dem. Var med dem på City Gross och handlade lite och sen tog vi en fika där utanför. Var trevligt fast jag blev äckelmätt på bakelsen. Det var mysigt att få träffa Alwa igen, hon log så gulligt när hon fick se mig :) Helt otroligt att hon fyller ett år om en månad!!
 
Dem där kinderna gillar faster att klämma på!
 
När jag kom hem från fikan bytte jag om till träningskläderna och åkte till gymet. Missade att de stängde redan halv fem så hann bara träna 25 minuter. Åkte snabbt hem och körde lite träningsövningar hemma istället.
Sen var det dags att göra sig iordning lite snabbt för sen skulle vi till Johan och Sara för mat. Fick vildsvin och det var mycket gott. Hade en underbar kväll med massa skratt. Fick känna en del på Zandras stora mysiga mage. Riktigt häftigt! Tittade såklart på mello-finalen, men jag och Sara var nog de enda som tyckte det var rätt låt som vann.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack själv för en trevlig kväll :) Visst vann rätt låt ;)

2013-03-10 @ 16:17:15
URL: http://saraedgren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0