Nulägesrapport

Det fina vädret håller i sig. Har varit fint och varmt sedan i måndagseftermiddag. På morgonen/förmiddagen i måndags ÖSTE regnet ner och det var inte alls kul, men sen blev det soligt och fint på eftermiddagen.
Har kunnat sitta ute på balkongen på kvällarna och njuta. Känns som det gäller att passa på.
 
Sitter just nu och löser melodikrysset, som jag alltid försöker göra på lördagarna när jag är hemma. Har redan varit och handlat lite, så slipper jag göra det sen. I eftermiddag ska jag gå runt Växjösjön. Gjorde det förra söndan men då var det rätt blåsigt,  men idag blåser det knappt nånting. Har kommit igång med träningen lite mer nu och igår tränade jag med min träningsdvd så nu hoppas jag att jag inte tappar motivationen.
 
Imorgon är det dags att gå på dop för lilla Smilla. Kommer bli så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0