Andra dagen på VFU:n...

...kändes lite bättre idag..idag va det iaf fint väder o det gör ju att man känner sig gladare :) Men jag har inte kommit igång med uppgifterna riktigt än..vi ska bl.a. göra en observation..men jag tycker det är svårt för det händer inget speciellt..men det ordnar sig alltid..jag o min handledare ska sitta o gå igenom lite på torsda o då hoppas jag att det klarnar...

Guuud va jag va trött igår...jag låg i soffan hela kvällen o kände mig helt borta..somnade t.o.m. i soffan o dt har jag inte gjort på länge länge..men idag känner jag mig lite piggare..beror nog rätt mkt på vädret

Installerade ett nytt program till datorn idag (Picasa 3) där man kan redigera bilder o göra kollage..va faktiskt rätt lätt att använda trots att jag är den mest otekniska som finns....slängde ihop ett litet kollage med bilder på mig själv o jag känner mig ändå rätt duktig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0