:)

Sitter här hemma och jag och Zandra sitter med en varsinn dator (hon lämnade kvar den här när vi pluggat färdigt)...vi är väldigt sociala mot varandra. Hon sa precis: skönt att slippa va social hela tiden :P

När vi pluggat färdigt tog vi min racer-saab till Willys och jag "shoppade" massa mat. Det roligaste jag köpte va schampo.hade tänkt att jag skulle tvättat det ikväll,men Zandra tyckte att det va bättre att jag väntade tills imorron så det "fettades av". Så jag får härda ut..känns väldigt äckligt,men det känns värre än vad det egentligen är.

När vi kom ut ur Willys sa Zandra: Jag har en present till dig!! Och hon slängde till mig denna:


Anledningen till detta var att jag inne på Willys fick syn på Skotte och sa att det va himla länge sen man åt det..så hon köpte det till mig..så himla gulligt :) Jag gillar såna små vardags"överraskningar". Den ska jag mumsa på senare.. 

Det blir en heldag med Zandra som sagt. Om en stund ska vi äta kvällsmat och sen ska vi titta på Top Modelfinalen och äta äppelpaj med vaniljsås....mysmys

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du är så himla goo, himla glad och träffat dig. Du är guld värld och tack för att du finns!

2009-02-12 @ 15:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0