Första dagen på VFU:n..

....va det dags för idag o tre veckor framåt...är jättetrött..eftersom man inte är van...vi har ju haft det rätt slappt så.
När jag kom på morronen va de flesta barnen klädda för vi skulle gå till skogen..så det va bara för mig att gå in o ta på mig mer kläder o gå ut...alla barnen tittade lite konstigt på mig...jag har ju varit där innan...men det va ett tag sen så kanske inte så konstigt att dom inte kände igen mig först..men en del barn va så duktiga o kom ihåg vad jag heter :)

Annars va det rätt lugnt idag..dagen har sprungit iväg

Jag skulle bara vilja va lite mer motiverad..vet inte varför jag saknar det....hoppas jag finner det tills imorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0