Tisda kväll

Jaha..tisda kväll och va har jag gjort idag?? Skolan 10-12,föreläsning om omsorg och lärande..va huur trött som helst,särskilt när vi skulle diskutera vad omsorg,omvårdnad,fostran och lärande är. "Fostran är när man fostrar någon" Tyckte jag va väldigt smart där :P

Sen gick jag hem och åt falukorv och makaroner...lyxmidda

Gick hem till Zandra och skulle plugga. Men båda va rätt bra trötta så vi fick inte så mycket gjort om man säger så..jag va verkligen jätteflummig..slutade med att vi tittade på Mamma Mia,verkligen superbra och man blir på så bra humör när man tittar på den och så måste man givetvis sjunga med i sångerna..

Sen gick jag hem,åt,duschade och har precis gjort en potatis/morotsgratäng tills imorron,det brukar oftast bli godare om man äter den dagen efter man gjort den..


Ikväll blir det lugnt..Top Model om cirka en timme


Imorron ska vi ha musik..spännande..hoppas det blir KUL :)


"See you later,alligator

After while, crocodile"

(vet i sjutton vad jag fick det ifrån)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0