Så JÄ*VLA irriterande!!!!

Nästa freda ska vi ha tenta på Barn-och ungdomspsykologi. Från början hade jag missuppfattat det (att man inte fick ha med sig boken) men sen fick jag reda på att man fick ha den med sig; Gud va bra,då blev det genast lite lättare. Sen i veckan va det en som frågade om man fick skriva egna anteckningar i boken o svaret va: jaa,du får skriva hur mycket som helst i boken. Det kändes jättebra o idag började jag läsa så smått i boken o stryka under...MEN sen fick vi höra att man inte fick göra egna anteckningar i boken för det räknades som fusk o man fick inte ha med sig några hjälpmedel alls o detta inkluderade även boken :-O
Så från att ha fått ha boken med anteckningar med sig till att inte få ha med sig boken alls!!! Jag ska även tillägga att boken är på ca 400 sidor + att det är andra häften som ska va med. Det blir till att isolera sig nu i en vecka. Jag ska stiga upp tidigt o gå o lägga mig tidigt.
Har ändå läst ca 70 sidor idag,vet inte om jag ska läsa mer eller inte. Jag har räknat ut att om jag läser lika mycket varje dag som jag har gjort idag så tar det ca 5-6 dagar att läsa o då är jag färdig på tisda/onsda. Jag får väl ta o kolla igenom det som jag strukit under o hoppas att jag fattar nåt....


Ungefär såhär kommer man nog se ut


En annan sak som oxå va lite irriterande (fast inte på långa vägar lika som det ovanstående) va att jag skulle gå upp o sola. Där finns både ett stå-solarium o ett vanligt där man ligger,men jag vägrar att ligga för jag får klaustrofobi så jag brukar ta det där man står. Går fram o ska lägga i mynten,men de kommer ut igen. Provar typ alla mynten,men ger upp o inser att det inte blir nån solning för min del idag

En positiv sak är att jag va o hämtade ett paket från H&M. I paketet va det ett pat knälånga kortbyxor o ett linne. Kortbyxorna har jag provat o dom satt helt okej,linnet ska jag prova efter jag duschat. Hoppas att det sitter bra,somrigt är det iaf o just därför skulle jag behövt solat!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0