Trött,trött,trött..

..är jag nu..
Barnen va helt uppe i varv idag
På fm va jag o en vikarie ute själva med barnen. Först höll killarna på att bara slå på varandra hela tiden o jag tänkte:hur ska detta gå?? Men sen lugna dom ner sig o satt o grävde i sandlådan.
Sen skulle vi gå in o alla hade jäätteblöta o smutsiga kläder så jag stod o plockade in hur mycket som helst i torkskåpen o det är inte det roligaste direkt
Men sen va dagen rätt lugn ändå
Vid mellanmålet satt jag själv med några barn o jag vet inte vad som flugit i dom..alla va som duracelkaniner..helt uppe i varv=jobbigt
Sen kommer det värsta: när dom ska ut efter mellanmålet..jag tänkte först att jag bara skulle hjälpa dom lite fort eftersom jag skulle gå hem om en kvart...men en del barn ville inte riktigt samma som vi vuxna..en del började gråta o skrika så fort det inte gick....o alla kläder va jättesmutsiga efter att vi va ute på fm o en del kläder hade inte ens torkat för att det va så många kläder i torkskåpet....o så va det massa skrik o gråt så jag är rätt trött i mina öron o mitt huvud just nu


Igår höll jag på o hjälpte Zandra att flytta det sista...jobbigt att flytta..men klart jag ställer upp
Sen åt vi pizza..alldeles för sent tycker jag..men något va vi ju tvugna att äta, sen blev vi inte färdiga tidigare.
Sen gick jag hem o somnade rätt fort..blev väckt vid halv 2 tiden av nån granne som hade folk hos sig...lät precis som om det va nån som drog ner mitt dörrhandtag....varför måste fulla människor låta så mycket??Fast det gör säkert jag oxå!!
Va tvungen att dricka vatten o gå på toa efter jag blivit väckt o så va jag varm så jag drog ner värmen på elementet...sen hörde jag dom lite senare igen...somnade vid 3 nåt sånt..... va rätt trött på morronen..jag hatar när man blir väckt på det viset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0