Min helg

Dålig uppdatering,men bättre sent än aldrig!

I lördags steg jag upp tidigt för att åka till Ullared. Vid 9 kom vi fram och vi möttes då av en väldigt lång kö,ungefär  en timme fick vi stå i den. Men det gick bra det med. Fast det va jobbigt inne på Gekås,grymt mycket folk. Hittade en hel del som alltid när man shoppar,en del julklappar också :)


Den långa kön


Snart framme!!


Jag


Så fina så <3

På söndagen va det dags för Zandras och min födelsedagspresent som vi fick från Cissy och Kent. Vi fick nämligen en överraskning (fast vi hade vissa aningar). Presenten va i all fall tårtbuffé på Toftastrand. Har aldrig
varit där innan,men det va supermysigt :)

Inte världens vackraste,men men


Praktiken går hyffsat bra,barnen är så gooa :)

Haha,min Hasse är så tokig. När han flyttade fick han med sig sin sko som har kardborreband och den bet han i nu så den fastnade i min matta och så försökte han ju ta bort den så hela mattan flytta på sig!!
Kan passa på att säga tack till Cissy som går ut med Hasse när jag är på praktik,så slipper jag köra fram och tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0