Trött som ett ägg

Började VFU:n igår. Hjälp vad många nya barn att hålla reda på, 31 barn sammanlagt på avdelningen och bara 5 som jag känner sen innan. Sen hjälper det ju inte att många ser lika dana ut heller ;P Annars är det helt okej. Helt nybyggd skola så allt är så himla fint. Efter VFU:n va det dags för lite jobb. Jobbar tisdagar på ett fritids,fler barn att hålla reda på alltså. När jag kom va det runt 20 barn. Fast jag varit där i 2 månader nu så har jag fortfarande inte lärt mig alla namnen,känner mig gammal som inte kan lära mig det. Men inte så himla lätt alla gånger.

 Nu är jag jäkligt trött i alla fall. Blir att slappa i soffan hela kvällen och tidigt i säng.


Kommentarer
Postat av: anonymus

Var jobbar du någonstans?

2009-11-10 @ 23:33:52
Postat av: Millan

Svar: Växjö

2009-11-11 @ 16:27:45
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0