Ullared

Så va den första VFU-veckan slut. Idag va det riktigt slappt,bara 9 barn,en del sjuka,en del med sjuka syskon och en del lediga. Va riktigt soligt och fint så vi passade på att gå ut fast de brukar va inne hela fredagsförmiddan. Sen planerade jag lite med min handledare och så åt vi och så va det nästan dags att gå hem. Va bara hemma en liten stund för att sen åka till Ljungby och lämna Hasse hos bror min. Känns lite konstigt att inte ha Hasse här måste jag säga. Ikväll blir det Idol och så ska jag lägga mig tidigt för imorron åker vi till Ullared redan klockan halv sju. Men det ska bli kul att åka iväg lite. Ska väl inte köpa så mycket men man hittar ju alltid en del ändå. Om en stund ska jag se reprisen på serien Ullared som jag missade i måndags.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hej! Tänkte bara säga att det gick bra med Hasse idag. Fast han skällde massor på mig när jag kom. Mutade honom dock med lite mat så han lugnade sig o började gilla mig igen haha... Sen gick vi ut en liten runda. Så vet du det! Kram

2009-11-16 @ 20:16:09
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0