Thank God it´s friday :)

Har skrivit klart hemtentan nu på förmiddan. Den är kanske inte i världsklass, men orkar inte ödsla mer tid på den, blir ändå inte bättre. Så nu har jag helg :) Ska ta och plocka undan lite och så kanske jag sover en stund sen. Känner mig rätt trött.

Imorgon ska jag hem till Ljungby. Mina föräldrar va så snälla och lät mig komma hem!! Ska bli skönt att koppla av lite faktiskt.

Igår hade jag en riktigt skön kväll: myste med min nya filt,drack te,åt lite choklad,hade tända ljus,läste lite och såg på TV. Boken jag läste heter Kirre och jag läste nog 5 kapitel igår, blev så himla berörd av den. En bok jag verkligen kan rekommendera. Den får åka med hem i helgen så jag kan läsa ifall det blir långtråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0