Efterlängtad fredag

Denna veckan har varit rätt seg så det är väldigt skönt att det är fredagkväll. Jag hade hoppats på att va ledig idag men igår ringde min VFU- plats så kunde inte tacka nej. Trots trötthet så har det varit roligt att jobba idag. Jag blir alltid så väl bemött av både personal och barn så det känns toppen.

Denna veckan har bestått av massa ex-arbetsskrivande. Börjar bli rätt trött på det nu. Men vi har ändå kommit en bra bit på väg, så det känns okej. Målet är att bli färdiga på onsdag så det gäller att sitta mycket i veckan. Annars har jag varit på luciatåg i domkyrkan. Stod i en timme i kö ungefär, alltid helt galet mycket folk. Nästa år tror jag dock jag skippar det för det är knappt värt det. Men ville gå i år eftersom jag missade det förra året och då var jag rätt bitter. Sen har jag även varit på bonde söker fru. bröllop hos Cissy och Kent. Det var fint, men man skrattar en del åt hans kommentarer "jag känner ju knappt igen dig, du har ju läppstift". Ikväll blir det lugnt. Ska väl se nån film tror jag och sen blir det läggdags rätt tidigt. Imorgon får jag äntligen sovmorgon och sen kommer bror och svägerska hit för att köpa de sista julklapparna!


Kommentarer
Postat av: spiderchick

sv. vaaa?? Är det beck ikväll??? ;-))



Bridget Jones låter lockande... :-)



kram

2011-12-18 @ 20:46:39
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0