Ont i halsen

Jag som i princip aldrig är förkyld började få ont i halsen igår. Nu är det inte så jättefarligt, men inatt va det. Dröjde en timme innan jag somnade,sov två timmar,va vaken en,sov några timmar till,va vaken och så vidare. Det va rätt jobbigt. Men är inte så trött ändå konstigt nog.

Började dagen med att lyssna på Cissy när hon redovisade sitt examensarbete, gick jättebra för henne. Känns konstigt att jag ska stå där om ett år! Sen träffades vi i gruppen och gick igenom redovisningarna som vi ska ha i slutet på veckan. Det gick rätt fort att göra det så är lediga imorgon vilket är jätteskönt. Satt och kände lite på "den gravidas" mage. Va rätt häftigt att känna hur magen va hårdare där huvudet låg, men lite skumt att tänka att det ligger "nåt" där inne.

I eftermiddag ska jag bara vila fram tills jag ska jobba. Hoppas på att det är lugnt idag.

Kommentarer
Postat av: agnes

Vad jobbar du med?

2011-01-10 @ 13:31:22
Postat av: Millan

Jobbar på fritids :)

2011-01-10 @ 19:12:32
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0