En månad

Idag är det bara en månad kvar tills jag fyller år!! Även om det var myycket roligare att fylla år när man var liten så är det ändå nåt speciellt. Har dock ingen aning om vad jag önskar mig.

Idag har vi haft lite fångarna på fortet på sommarfritids. De fick bl a leta efter legobitar i "geggamoja" och klättra i rep. Det såg ut som alla hade jättekul. Vi skulle egentligen åkt iväg på utflykt, men man kan ju aldrig lita på vädret så då får man försöka hitta på roliga saker på skolan istället.

Har blivit lite förkyld, men det är inget jag dör av direkt, kunde varit värre. Hoppas bara det går över till helgen.

Annars har jag inget direkt kul att berätta. Eller jo; ni kan få en gåta som vi hade på fångarna på fortet:
En polis hade en bror, men brodern hade ingen bror.
Hur kommer det sig?

Tog ett tag innan barnen kom på den, men efter lite ledtrådar så..

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej!



Den var lite klurig..men efter ett tag så kom jag på svaret.

2011-07-24 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0