Long time no see

Var väldigt längesen jag skrev nu. Dagarna och veckorna rullar bara på.

Förra veckan var det påsk och då var jag hemma på landet och firade. Det var tyvärr jättetråkigt väder snö/regn/blåst, men det var ändå skönt att va hemma och bara ta det lugnt. Nu dröjer det inte så länge tills jag blir faster, bara två veckor nu. Kommer bli såå mysigt.

Denna helgen är jag hemma och fixar och donar lite. Igår hade jag en lite konstig dag då jag kände mig lite lågmäld och ensam. Tur att jag har Hasse i alla fall som livar upp lite grann. På kvällen åt jag pizza med mamma och pappa för de skulle till Växjö på teater (julklapp från oss). Idag skiner solen så det är skönt. Kanske åker på någon liten utflykt till naturen. Ska i alla fall försöka åka och köpa inneskor och kanske gummistövlar nu på förmiddan, det har jag behövt göra läänge nu.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Oh äntligen inlägg igen! Vilken fin design du har skaffat dig :) Kram

2012-04-15 @ 19:45:03
URL: http://receptakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0