Arbetslivet

I morgon är det dags att träda in i arbetslivet. Jag har varit i det livet innan, men nu är det annorlunda. Nu kommer jag inte att plugga på ett bra tag. Känns fortfarande grymt konstigt. Men det är ju så i livet att man får gå nya vägar. Jag tror nog att jag kommer trivas bra där och första veckan ska jag väl mest känna av stämningen lite och lära känna alla. Men sen blir det säkert mer krav på en. Fast jag har ju en tjänst utöver de andra tjänsterna så kommer inte ha något ansvarsbarn iaf. Det kan va rätt skönt när man är helt ny. Har packat min lilla ryggsäck så jag slipper leta fram allt i morgon på morgonen, just det inneskorna måste ner!

Cissy ringde för ett tag sen och frågade om jag ville med på bio. Så, vi ska se Girl with the dragon tatoo. Hoppas den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0