Ett nytt år

Så var det plötsligt 2012. Detta året kommer en del kul att hända: examen, jobbstart, flytt, ska bli faster, gå på bröllop och säkert en hel del annat. Nyåret firades i Zandra och Jörgens nya fina lya. Vi hade en riktigt lugn kväll med tre- rätters, airhockey, UNO, paketleken, film och tittande på raketerna. Oj vi hann visst med en hel del. Jag har aldrig upplevt ett så häftigt fyrverkeri någon gång, även om det gjorde lite ont i mina öron emellanåt.

Idag steg vi upp vid fem för att åka till Växjö. Direkt hemma åkte jag för att hämta Hasse som föräldrarna passat och sen direkt tillbaka igen. Kan säga att det var extremt segt att köra, men skönt att ha honom hemma igen. Sen har vi suttit med examensarbetet hela dagen, snart över!

I august gjorde jag en summering på januari-augusti så tänkte göra en ny summering av resterande månader förra året:

September:
- Började plugga sista terminen
- Zandra hade födelsedagsfest
- Spelade minigolf med Cissy och Kent en riktigt varm sensommardag
- Inflyttningsfest hos Johan och Sara

Oktober:
- Åt ute med Kennerth och Emma (min födelsedagspresent)
- Jörgen hade födelsedagsfest
- Började med examensarbetet

November:
- Ullared
- Firade mammas födelsedag
- Såg musikalen Oklahoma i Växjö konserthus
- Var i Kosta
- Fick lägenhet

December:
- Examensarbete....
- Åt julmat och hade julklappsleken
- Var modell för en dag
- Julmys hos familjen
- Nyår i Karlskrona

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



När blir det examen då?

2012-01-03 @ 13:14:07
Postat av: Camilla

Nästa fredag har vi en examenshögtid :)

2012-01-03 @ 21:25:07
URL: http://millansfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0