Livsuppdatering

Det mesta i mitt liv kretsar just nu kring jobb. Jag jobbar, kommer hem, äter, tittar på TV, sover. Igår var det dessutom lång dag då jag var på jobbet 7.30-20. När jag väl skulle sova så kunde jag inte för jag frös. Somnade väl vid halv tolv eller nåt. Då var det extremt skönt att ha sovmorgon till 8 idag. Ibland är det skönt att inte jobba heltid. Men det är tillräckligt "jobbigt" ändå. Jag gillar varken tidiga mornar eller sena eftermiddagar, haha. Fast jobbar helst tidigt och slutar tidigt ändå. Som tur är så är det oftast roligt att jobba. Särskilt idag när jag åkte stjärtlapp, totalt livsfarligt egentligen, hehe.

Annars händer inte direkt mycket. Var hemma i helgen och tog det lugnt och firade pappa som fyller år idag. Det är så skönt att komma hem till landet ibland och ladda batterierna. Hasse tycker också det är kul. Fast han blir lika glad när jag vi ska åka därifrån.

Denna helgen kommer gå åt till att packa och grovstäda. Usch det är inte kul men snart ska jag flytta och det ska bli kul när väl allt är flyttat och man kan få ordning på allt igen, men innan dess är det mindre kul.

Är väldigt trött nu. Om en stund ska jag duscha och sen se på nåt på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0