Skön helg

Det är så skönt att det är tretton-helg så man får en extra ledig dag. Igår hade jag en riktig städardag. Packade ner alla julgrejer, dammtorkade, dammsugade osv. Sen tvättade jag och handlade jag också. På kvällen åt jag god mat och tittade på The Voice. Jag tycker det konceptet är mycket bättre än Idol. De tävlande känns mycket proffsigare och de tar med både unga och äldre. Sen slipper man alla pinsamma som inte kan sjunga över huvudtaget.

Idag sitter jag och löser Melodikrysset. Hade inte google funnits hade jag aldrig klarat det, hehe. Sen kommer mamma och pappa hit. Ska äta lunch på Grand samarkand och kanske gå där lite. Sen ska jag visa dem var jag ska bo sen. Det börjar närma sig flytt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0