"Semester-ångest"

Har haft lite smått ångest ett tag för att det inte varit nåt fint väder på min semester. Nu har halva min semester gått och jag hoppas det kan bli liite bättre väder. Under semestern jag haft har jag solat i kanske två timmar sammanlagt. Det blir nog inget dopp för mig alls i år är jag rädd.

Känns dessutom inte som jag har gjort nåt roligt alls, men det har jag egentligen. Jag har t ex köpt bil!! Det känns vuxet. Den är såå mycket skönare att köra än den gamla bilen jag hade. Så den hoppas jag kunna köra i många år.

Igår var jag med när prästen var på besök inför dopet. De fick mig att läsa en vers i kyrkan, gaah. Men har jag kunnat hålla tal och sjunga på ett bröllop inför folk jag inte känner så klarar jag nog av att läsa lite i kyrkan inför folk jag träffat innan. Känns speciellt att jag även ska hålla henne. Hoppas hon håller sig snäll, hehe.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Åh det blir säkert jättebra! Mysig med dop, o kul att få vara delaktig i allt ju :) Ses om en liten stund! Kram

2012-07-18 @ 18:29:07
URL: http://receptakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0