Helguppdatering

Hade en rolig kväll med jobbet i fredags. Mycket god buffémat. Lite tråkigt med bordplacering och att man hamnade med "gamlingar", men det var bara att gilla läget. Middagen varade inte så länge ändå. Sen var det dans kvällen lång. Tråkigt nog gick många hem vid 22-tiden men vi var ett litet gäng som stannade till halv tolv. De gick visst vidare till en efterfest men jag åkte taxi hem.

I lördags kom Zandra och Jörgen rätt tidigt. Grabbarna hade svensexa för Kent. Zandra, Cissy och jag gick på Grand samarkand och åt även lunch där. På kvällen var vi hemma hos Cissy och grillade, Sara var med då. Åt även en mycket god citronpaj till efterrätt. Sen spelade vi ett roligt spel, Bekänn färg tror jag det hette. Hade en mysig tjejkväll.

Idag har vi varit på Grand samarkand igen, haha. Sen har vi hängt hos mig. Jörgen stackarn var rätt trött och somnade en stund. Resten av kvällen blir väldigt lugn. Kommer nog somna rätt tidigt.

Det har varit en rolig helg och det har hänt mycket. Kul med såna helger ibland.

Åhh snart åker vi till Timmernabben, längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0