Jobbfest

Ikväll ska jag på jobbfest. Har ingen koll på vad det blir, mer än att vi ska va i Konserthuset, så misstänker att det blir nån form av uppträde iaf. Ska till en kollega en stund innan. Hon bor inte så långt bort från mig så hoppas det håller uppe medan jag går. Ska bli trevligt att träffas utanför jobbet, det blir helt annat.

Denna veckan har det varit rätt kallt väder och regnat rätt mycket. Det fina vädret hade sin sista dag i söndags. Då hade jag en riktigt trevlig dag hemma med familjen. Vi satt ute i farmors trädgård och fikade och hade det så mysigt.

I lördags var jag ju hos Johan och Sara och även då hade jag en trevlig kväll. Ännu bättre var det ju att Loreen vann hela skiten! Trodde att hon skulle komma högt upp men inte riktigt att hon skulle vinna. Det var riktigt kul och det kändes nästan som en fotbollsmatch under röstningen, hehe. Får se om man kanske ser Eurovision på plats nästa år, det hade varit coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0