Midsommar 2012

I år åkte jag, Cissy och Kent ner till Karlskrona. Efter en liten stund åt vi sillunch, men i år tyckte jag inte det smakade så gott. Sen åkte vi till Vämöparken där vi tittade på när de dansade runt midsommarstången och åt tårta. Det var ett riktigt mysigt ställe och helt vindstilla. När vi kom tillbaka gjorde vi lite lekar, alltid kul. På kvällen grillade vi och då regnade det lite. Annars var det uppehåll på dagen och ca 20 grader. Sen på kvällen spelade vi Plump och avslutade dagen med att se En gång i Phuket.

Igår var en rätt lugn dag. Åt rester till lunch och sen tog vi med resterna från efterrätten och hade lite piknick på en ö. Blåste rätt mycket men det var mysigt ändå. Sen spelade vi Plump som jag vann överlägset och sen åkte vi hem vid halv fem.

Snart ska jag åka hem till landet och va där under dagen. Hasse lär bli glad av att se mig och jag av att se honom så klart.

Förresten, bara 5 dagar kvar, sen är det SEMESTER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0