Solen lyser, himlen är blå

Vi har haft helt fantastiskt väder sen i söndags, med 20-25 grader varje dag. Det härliga är att det ska fortsätta. På jobbet blir det många timmar ute med barnen så man är rätt matt när man kommer hem. Då är det varmt i lägenheten vill jag lova, men runt sex blir det lite skugga från trädet utanför och då kan jag sitta på balkongen och njuta. Har köpt massa godsaker som jag ska kalasa på senare i sommar; smultron, jordgubbar, tomater...

Ikväll är det familjekväll på jobbet. Ska ha lite olika stationer och ha det trevligt. Ska bli skönt när man har gjort det sen. Men ska va med på en till sån kväll om nån vecka eftersom jag är på två avdelningar.

Skönt att det är fredag i morgon och jag slutar tidigt! Ska träffa Cissy på kvällen. På lördag är gänget samlat igen. Ska fira Saras födelsedag och examen och titta på Eurovision. Så härligt att träffas igen, inte ofta vi är alla numer då Zandra och Jörgen bor i Karlskrona. På söndag är det mors dag så då ska jag hem. Farmor ska också hem så det blir nog en härlig dag med nära och kära.

Får träffa minstingen i familjen på söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0