Seg söndag

Igår var vi ute i parken och dansade till Elisas. Var hos Cissy och Kent innan och åt tacos och världens godaste blåbärspaj. Mitt huvud var inte riktigt med mig igår utan hade lite ont i huvudet mer eller mindre hela tiden, så tog det lite lugnare. Dansade mest med Kent och nån dans med Marcus annars tittade jag mest på. Sista dansen blev jag dock uppbjuden och det gick rätt bra.
 
Idag är jag rätt trött och seg, mest för att man sovit mindre än man brukar. Hade föräldrarna på ett litet besök för de var i Växjö och shoppade lite. Sen skjutsade de mig till Cissy och Kent så jag kunde hämta bilen som jag hade ståendes där. Gick upp till dem för att hälsa på lite och fick rester från blåbärspajen, mycket gott.
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite. Igår köpte jag Eldvittnet av Lars Kepler så måste läsa ut den boken jag håller på med nu så jag kan börja läsa den andra sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0