SUNday

Även idag blir det fantastiskt fint väder. Det har varit det i några dagar nu och det är bara att njuta. I fredags slutade jag tidigt så satt på balkongen och njöt en lång stund. Igår på morgonen/förmiddan var vi i Ingelstad på kosläpp. Började med en frukost i solen i Cissy och Kents trädgård, jättemysigt. Sen promenerade vi till gymnasiet bland allt annat folk. Det var väldigt mycket folk, mest barnfamiljer. Själva kosläppet var väl inte så roligt. Hade en bild av att de skulle hoppa och skutta mycket mer än de gjorde. Sen var det även hästuppvisning och agility som var roligare att se. Väl hemma igen var Hasse och jag väldigt slöa så satt och tog det lugnt på balkongen. Sen blev det en längre promenad efter kvällsmaten. Idag har jag skrivit på 3 utvecklingssamtal, skönt att få lite gjort. I eftermiddag funderar jag på att köra en favorit i repris och gå till Ryttartorpet. Men får i så fall ha keps på mig för brände ansiktet lite igår.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0